Home

Chalaadi gleccser

A nem rövid éjszakai utazásom után elindultunk a Chalaadi gleccser felé. Lényegesen lerövidítettük a túrát így, hogy a hídtól indultunk. Azért így is kellett nem elsietve 1-1,5 óra a gleccserhez felérni. A túra után a városka egyik őrtornyába is felkapaszkodtunk A cél a Chalaadi-gleccser végpontja, 1920 méter magasságban. A faluból a vadiúj reptér mellett gyalogolhatunk (vagy lovagolhatunk) ki, végig a Mestiachala folyó völgyében. Ahol ebbe a folyóba beletorkollik a Chalaadi folyó, ott egy függőhíd vezet át (1680 m tszf.) Harmadik nap. Chalaadi-gleccser, Koruldi fennsík, grúz lakoma. Szokásos grúz reggelinket követően Delicákkal (terepjárók) eldöcögünk a falu szélétől félórányira található hídig, ahonnan kb. 3-4 órás túrát teszünk a fölénk magasodó Chalaadi-gleccserhez.Utunk gyönyörű fenyvesben kezdődik, majd a sebesen robogó folyó mellett köves talajon vezet egyre feljebb

Mesztia - Chalaadi gleccse

Túrázás Magas-Szvanéciában - Csámborg

Chalaadi Glacier朗 Conditions on Explore With Locals ‍♂ . . I hiked up to the breaking face of the Chalaadi Galcier. Within 15 metres. Absolutely fantasti Fogyasztás után a felvonóval visszatértünk a kiindulási pontra és elindultunk a Chalaadi-gleccser irányába. Ezt a gleccser-túrát meg lehet csinálni Mestiából is, de mi csak az utolsó pár kilométeres szakaszt sétáltuk le a hídtól kezdődően. A túra egy függőhídon való átkeléssel kezdődött, ekkor még kellemes időben

See all destinations. Video. Best in Travel 202 Az első nap Mestiában a Chalaadi-gleccserhez vitt utunk, mely a Mestiachala-folyó forrásánál található. A hegyekkel körülölelt Mestia falu és a Mestiachala-folyó, ahol szabadon legelészhetnek a tehenek | Fotó: Dreamstime Házigazdánk segítségével pedig autóval elindultunk a gleccser felé, ami az 5201 méter magas. A falut elhagyva az Adishi gleccser felé haladunk, majd utunk egy folyóban ér véget l Cipőinket túraszandálra cserélve átkelünk a jéghideg víztömegen, és túránkat a túloldalon felfelé ívelő ösvényen folytatjuk l Pár óra mászást követően elérjük a Chkhunderi hágót, melyről varázslatos kilátás nyílik a.

Download Chalaadi Glacier mountain chain Stock Photo and explore similar images at Adobe Stock Kazbek s glaciers is 135 km². The best - known glacier is the Dyevdorak Devdaraki which creeps down the north - eastern slope into a gorge of the same name rockcress that is endemic to Georgia, and is known from Mtiuleti, the Devdaraki glacier, Mount Sabertse and Mount Kuro. It grows in subalpine and alpine Georgia. Notable glaciers in Georgia include: Abano Glacier Adishi Glacier Devdaraki. Chalaadi Glacier. Chalaadi Glacier. Jump to. Sections of this page. Accessibility Help. Press alt + / to open this menu. Facebook. Email or Phone: Password: Forgot account? Sign Up. Georgian Powder Factory. November 9, 2017 · Chalaadi Glacier. Related Pages See All. szabadonbalaton. 1,285 Followers · Cause